Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Κωλοσυζήτηση (ή αλλιώς, το Βυζί της Βίσση)




Ένας σουρεάλ διάλογος σε... αναδημοσίευση!



Βαριέμαι βρε Κον!

Ρε γαμώτο κι εγώ

Και έχω ακόμη τρεις ώρες. Φτου!

Και θα μπω και στην κλιμακτήριο. Τι ζωή και αυτή. Τρεις και κάτι.
Βάσανα. Τι τρεις και κάτι; Σου έχω πει κόψε τα ναρκωτικά, γιατί δε μας φτάνουν!

Ωρες.
Ααααααααααα

Για πε

Κούραση. Κούραση πολλή. Τι να ανεβάσω στο blog μου;Ρίξε καμιά ιδέα

Την ομορφιά σου βάλε φωτό

Δεν ξέρω πως μπαίνει η φωτό.

Ψάχνοντας θα το βρεις!

Άσε που δεν έχω φωτό

Κάτσε να δω εγώ. Χα χα χα χα!

Θα βάλεις τη δική σου καλύτερα; Εεεεεεε;;; Πριν μπεις στην κλιμακτήριο, παλιο-υστερικιά!

Εγώ έχω μεγάλη μύτη και στις φωτό βγαίνει μεγαλύτερη… Αυτό θα πει φωτογένεια… ή απλώς ότι ο φακός παχαίνει δέκα κιλά;

Πέντε κιλά παχαίνει και στη δική μου περίπτωση δεκαπέντε

Στην κλιμακτήριο μεγαλώνουν και οι μύτες;

Χι χι χι χι. Θα σου πω μετά από 15 χρόνια

Γιατί η γιαγιά μου την είχε μεγάλη.

Την είχε πολύ μεγάλη;;;;;

Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος μεγαλώνουν μύτη και αυτιά. Όλα τα άλλα μικραίνουν και πέφτουν.

Εμένα πάλι μεγαλώνει ο πισινός μου! Η μύτη είναι ίδια.

Όταν μεγαλώσεις θα πάρει την κατιούσα και αυτός

Προς το παρόν, φαρδαίνει, δεν πέφτει. Αλλά δεν πειράζει

Θα πέσει μόλις σταματήσει να φαρδαίνει!

Όταν μεγαλώσω θα πάω στο γόνο του Φουστάνου!Θα γίνω μία Barbie

Στο Φουστανάκι δηλαδή!

Με πλαστικό κώλο. Ραμμένη και κομμένη θα είμαι σίγουρα. Τώρα από μοδίστρα ή από πλαστικό, θα δείξει!!!!!!!

Κοίτα, αν έχω λεφτά κι εγώ λέω να πλαστικοποιηθώ και θα σταματήσω να είμαι οικολόγα.

Εμένα πάλι με βλέπω να είμαι οι-κωλό-γρια. Χι χι χι

Χι χι χι χι χι

Κάτι πιο ευχάριστο εχουμε να συζητήσουμε;;;;;Άντε τώρα.

Άσε που δίπλα στη μύτη θα εμφανιστεί και μία ελιά, δύο-τρεις!

Με τρίχες, ε;;;; χι χι χι χι

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι. Και άσχημες. Και τεράστιες.

Θα πέσουν κι αυτές; Σαν τους πισινούς μας;

Τα μάτια μας θα είναι κουμπότρυπες

Μπααααα

Και τα χείλη θα ζαρώσουν σαν φουστανάκι του ’40 με πιέτες

Τα δικά μου θα έχουν κάτι τεράστιους φακούς με δέκα βαθμούς μυωπία και άλλους τόσους πρεσβυωπία. Αφού είπαμε ότι θα γίνουμε Θεωδορίδου. Ή μάλλον, σαν τη Χρονοπούλου!

Όταν έρθει η πρεσβυωπία, θα φύγει η μυωπία. Μπορώ να διαλέξω Βίσση;

Βίσση ή βυζί;; Γιατί η Βίσση, βυζί δεν είχε!

Βυζί της Βίσση!

Έχει όμως τώρα λόγω… Φουστανακίου!!! Το ένα ή και τα δύο; Τα θες ζευγαράκι;

Δε με πειράζει, θα γυρνάω προφίλ. Χι χι

Να βάλεις τότε αριστερό βυζί της Βίσση, γιατί το προφίλ σου είναι καλύτερο! Εγώ πάλι λέω να βάλω δύο, γιατί το ανφάς μου με κολακεύει περισσότερο. Στα γραφεία συνοικεσίων τέτοιες φωτό θα στέλνω.

Εγώ θα στέλνω την πατούσα μου. Αααααααααααα, σου είπα; Έβγαλα κάλο από τώρα άρχισε, σαν τις ελιές και οι κάλοι.

«Ώριμη κυρία, ετών…49 (χώρια τα ΄00s), εύπορη, γυμνασμένη, ζητεί καλό κύριο έως 29 ετών για συντροφιά και ό,τι ήθελε προκύψει». Εγώ εκτός από εγκεφαλικό κάλο, προς το παρόν είμαι οκ!

Τα κάνει όλα εκτός από το να πληρώνει!

Αφού εγώ θα έχω τα money

Ένα παπούτσι- κωλοπάπουτσο μου την έκανε

Συζήτηση γιουβέτσι!

Το είδα φτηνό και το πήρα, αλλά ήταν και πλαστικό. Αν βάλω πλαστικό στον κώλο, θα βγάλει και κάλο;;;

Εξαρτάται τη χρήση. Αν τον χρησιμοποιείς για αερόσακο…δεν ξέρω!

47 σχόλια:

A Girl Called Clementine είπε...

τι τραβάτε και εσείς οι χορεύτριες.... είναι να απορεί κανείς...

καλή χρονιά και καλώς σας βρήκα... εχμ σε βρήκα ήθελα να πω!

Κλεμ*

KitsosMitsos είπε...

Καλώς την και πάλι.
Φωνές, ακούω φωνές. Και για να δέσει με Βίσση, δαίμονες!

kanataki είπε...

Κορόιδευε, κορόιδευε...


υγ δεν θα πατήσεις τα 30??
υγ θα σου πω εγώ!
υγ όλα θα θες να τα κάνεις
υγ για να μην μιλήσω για τα 31
υγ που θα τα κάνεις ,λέμε!

ele είπε...

a girl called clementine@ καλώς σε βρήκα κ σένα κοριτσάκι!

kitsomitsos@ ευτυχώς που δεν είναι ο τίτλος του ποστ 'το μπουκάλι της Βίσση' !!!

kanataki@ σε τρια χρόνια, κοντοζυγώνουν και τα πρώτα -άντα!!!
Και μετά με βλέπω να μεταμορφώνομαι σε Meg Ryan...ζήτω το μπότοξ...χιχιχι

Βλαμμενος είπε...

εμενα μου αρεσει η κοπελα στην φωτο...για το βυζι της Βισσης δεν ξερω να σου πω...οτι εχω ακουσει ειναι απο τριτους...δεν χω αποψη...

ele είπε...

βλαμμένος@
η κοπέλα σου αρέσει ή η στάση πάρε με σκίσε με κάνε με δείξε με??? Μεταξύ μας, Μεταξά!

Άκης είπε...

Και είχα σχηματίσει καλή άποψη για εσένα γαμώτο..Τόσες καί τόσες "πλαστικές"γκόμενες υπάρχουν,την Βίσση βρήκες καί εσύ?Όπως κατάλαβες έχω μια αδυναμία με την εν λόγω κυρία.Έπεσες στα μάτια μου.Ιερόσυλη!!!χα χα χα Τελικά όλες τήν φθονείτε!! :P Τώρα χωρίς πλάκα ποιά δέν θα ήθελε να είναι έτσι στα πενήντα της?
Την καλημέρα μου

ele είπε...

άκης@
Πόσο βαθιά νυχτωμένος είσαι φίλε μου...Η μαμά μου είναι πενήντα...Πες εξήντα και είσαι μέσα!!!!
Αλλά, έχεις δίκιο σε ένα πράγμα: όντως ζηλεύουμε...το μπουκάλι του νάυλον, που λέει και ο Πανούσης!!!
Φιλούρες

Άκης είπε...

Μη προσπαθείς να μου το παίξεις υπεράνω βγάζοντας χολή για την Βίσση!!!χα χα χα Σε αποστόμωσα?Καθόλου νυχτωμένος.Απλά βλέπω μπροστά,άσχετα που δεν το έχουν καταλάβει να το εκτιμήσουν!!!χαχααχα Τι έχεις να πείς τώρα?

ele είπε...

άκης@
οτι θέλω να δω τι Βανδή σε μερικά χρόνια και θα σου πω αν θα διαλέξω Δέσποινα ή Άννα!!!χιχιχιχιχι
Πάντως, βυζί έχω...οπότε αποκλείεται η Βίσση και το βυζί της!!!

Άκης είπε...

Τήν Βανδή την βλέπεις απο τώρα πως αρχίζει να χαλάει.:P Καλά μην τρελλαίνεσαι!!Δέν είπε κανείς ότι δέν έχεις βυζί!!χα χα χα χα...Δέν σε ξέρω.Μην ανγχώνεσαι...Αλλά μιας και την κάναμε την συζήτηση του κώλου...oops του βυζιού εννοώ άκου καί αυτό.Μπορεί να έχεις αλλά σε λίγα χρόνια δέν ξέρεις πώς θα είναι!!! χα χα χα χα Ναι ξέρω..Θα με μισήσεις αλλά δέν μπορούσα να μη το πώ...χαχαχα

ele είπε...

άκης@

δεν ξέρω πως θα είναι,αλλά αρχίζω ήδη και φαντάζομαι!!!χιχιχιχιχι
Κωλοσυζήτηση κ βυζοσυζήτηση!!!είμαστε μεσα στο θέμα πάντως!!!

Άκης είπε...

χαχαχαχ Πίστεψε με δέν ήθελα να σε βάλω σε τέτοιες σκέψεις!!!Να με συγχωρείς!(βασικά περίμενα να ακούσω κανα γαλλικό,περίεργο!!)Όντως είμαστε στο θέμα..Αυτά είναι θέματα...:P

kat. είπε...

τι να σου πω και εγώ τώρα;
ειδικά τη βίσση την μισώ! νομίζω οτι απλώς από εδώ και πέρα πρέπει να κάτσει σπίτι της..

Unknown είπε...

Αυτή την φώτο την είχες και παλιότερα..
ευχαριστώ που την ξαναβαλες.. ειχα περάσει καλες και καες στιγμες μαζι της.περασμενα ξεχασμενα
καιρος για νεα αρχη!!

λολ

Άκης είπε...

kat... Γιατί μου τα χαλάς τώρα?ε? :P
Σπίτι της είναι η γυναίκα.Εσείς ασχολείστε μαζί της! χα χα χα

tzonakos είπε...

Αη χέητ Βίσσυ too.
den exei kai βυζi

Αυτες οι βαθιές συζητήσεις ανάβουν τα αίματα και οδηγούν σε αναζητήσεος τρέχα γύρευε.

υγ ( που λεει η Κανατάκη )
Ωραίο ιστολόγιο.

ele είπε...

tzonakos@

σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είδες από που ξεκινάει μια συζήτηση κ που καταλήγει;

kat@

και εγώ, αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας...χιχι

narita@

όπως έγραψα και στην ανάρτησή μου, αυτό είναι αναδημοσίευση. Χαίρομαι πάντως που πέρασες συγκινητικές στιγμές με τη φωτό...και την κοπέλα της φωτό!!!

Άκης είπε...

Πέρασα να δω αν έσβησες αυτή την αισχρή καί συκοφαντική ανάρτηση αλλά με λύπη διαπιστώνω πώς όχι.Επειδή όμως είμαι ανώτερος άνθρωπος,θα αφήσω μια καλησπέρα και θα φύγω...:P

ele είπε...

ακης@

οι αναρτήσεις μου αγαπημένε μου φίλε ακη είναι προκλητικές...και μπορούν να γίνουν περισσότερο με πιο αποκαλυπτικές φωτό (γνωστή ηθοποιος πιανεται στα πράσα μαζί με γηραιό μόδιστρο και δύο ...πρόβατα)...
Αλλά δεν πρόκειται εγώ να πέσω σε αυτό το επίπεδο για χάρη της δημοσιότητας
(θα κανω την ανάρτηση αυτή σε άλλο blog για να μη με 'τσακώσουν')
Με συντροφικούς χαιρετισμόυς...

Zealot Ape είπε...

Τι περιμένεις από κείμενο που ξεκινάει με ένα 500 κιλών "Βαριέμαι".
Πάλι καλά έβαλες την κωλό..εχμ! φωτό και το έσωσες κάπως!

φιλιά!

Άκης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Άκης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Άκης είπε...

Αγαπημένη μου συντρόφισσα θα περιμένω περισσότερες λεπτομέρειες καί αποκαλύψεις.Να με κρατάς ενήμερο.Καί όπως είπες.Προσοχή που θα βγάλεις την ανάρτηση.Παραμονεύει η λογοκρισία!!
Συντροφικά φιλιά....

Skouliki είπε...

ντα ξει μωρε απλα μια μαλακια του εγκεφαλου εμαθε να τραγουδαει και νομιζει οτι ο λουλας ειναι το νεο αρωμα τou dior

Άκης είπε...

skouliki? Συμφωνείς καί εσύ?Και εσύ κατα της Βίσση είσαι?

ele είπε...

zealotape@

Δηλαδή, δεν σου αρέσει το κείμενο, αυτό θες να πεις???Εντάξει λοιπόν! Την επόμενη φορά θα σου κάνω αφιέρωμα με φωτογραφικό άλμπουμ ακατάλληλο για ...ανηλίκους. Σούζι Τσούζει!!!

skouliki@

Για κάντο λίγο λιανά γιατί το ντεκαπάζ έχει ποτίσει εδώ και χρόνια και δεν πιάνω τα νοήματα!!!

Κώστας είπε...

Λάτρεύω την φώτο που ανέβασες!
Σε παρακαλώ να την αφαιρέσεις για να μπορέσω να διαβάσω το κείμενο που έγραψες το οποίο φαίνεται ενδιαφέρον ;)

Καλησπέρα...

ele είπε...

κώστας@

Για τη δική μου φωτό θα κάνεις λόγο...αααααααααααα, για την κοπέλα με τον πωπώ απ' έξω λες! σορυ, τώρα το κατάλαβα!!!

Ανώνυμος είπε...

βυζί και κώλος
ο κόσμος όλος

χαίρομαι που ασχοληθήκατε και με τα δύο στο πόνημά σας.

υγ
συγχωρέστε με που πήρα το θάρρος από μόνος μου...
Συνήθως είμαι ευγενέστερος

ele είπε...

stixakias@

Κάνε τη δουλειά σου παιδί μου...μην αγχώνεσαι παλληκάρι μου!
Κωλο...συζήτηση να γίνεται

tzonakos είπε...

Mα γιατι μας σκανδαλίζετε ;
Δεν μας χαλάει, αλλα λέμε...

Άκης είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα "αστραπή" ΄καί την κάνω!!!!

Skouliki είπε...

ενα καλαθακι με αυγα παρακαλω θελω να τα πεταξω καπου

Άκης είπε...

Καί ένα καλάθι λίγο είναι!!!

Ανώνυμος είπε...

Απορία... άμα ο πλαστικός κώλος κάτσει πάνω σε καρφίτσα ξεφουσκώνει???

Άκης είπε...

Πιστεύω έχει ελαστικότητα!! καί δεν καταλαβαίνει.:P Εεεε ομελετίτσα που χάθηκες εσύ?

ele είπε...

laxanaki@

όταν βάλω θα σου πω!!!!
Αν κ μπορουμε να ρωτήσουμε τη ...γωγώ για παράδειγμα...

άκης@

ασχολούμαι μέ άλλους κώλους!!!χιχιχιχιχι

Άκης είπε...

Άσε τους κώλους καί έλα καί απο εδώ λιγάκι!

KitsosMitsos είπε...

Θέλουμε και άλλους κώλους για ξεμπρόστιασμα!
Αναμένουμε...

Suspect είπε...

τελικα ο πλανητης γη πρεπει να χρησιμευει στο συμπαν ως ψυχιατρειο..

Κορκόδειλας είπε...

η αλήθεια ειναι οτι και μενα μου αρεσει η κοπελα στη φωτο (οτι φαινεται τουλαχιστο, χιχι). Κι οσο για τη Βισση, τι να πω? φήμες ή όχι, συγνωμη που θα διαφωνησω με τους προλαλήσαντες αλλα ΣΙΓΑ ΤΟ ΜΠΑΖΟ, που το κάναμε και γκόμενα, επειδη ειναι 60 χρονών και εχει πολλα λεφτα και δινει 12.000 ευρω το μηνα σε διατροφολογους και γυμναστες. Ημαρτον με τη φετα.

Τωρα αν θες τη γνωμη μου για την "πλαστικούρα" λέω ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ. χαχα! Περα απο την πλακα γενικα στη ζωη μας οτι δε μας παει και δε μας αρεσει το αλλαζουμε ετσι δεν ειναι? (με μέτρο πάντα).

Καλησπέρααα!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ που είσαι???

ele είπε...

kitsomitsos@

Για χάρη σου, θα κάνω αφιέρωμα με κώλους!!!Άντε, με έπεισες..

suspect@

το θέμα είναι ποιος κάθεται στην καρέκλα και ποιος στον καναπέ...

κορκόδειλας@

λοιπόν, θύμισέ μου να κάνω και αφιέρωμα στο πλαστικό βυζί. Μενεγάκη for ever!

laxanaki@

Εδώ είμαι λαχανάκι. Απλά και γω σαν παιδί, αρρώστησα! Έρχονται και άλλοι κώλοι.φιλιά!

ele είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Ότι να ναι να ναι.. Μ'άρεσε..

ele είπε...

ifigeneia@

τα καλύτερα λέγονται(κ γράφονται) εκεί που δεν το περιμένεις! φιλάκια!