Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Ο Αϊ Βασίλης είναι μεγάλη λέρα!

Αγαπημένε μου Άγιε, τι κανεις τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου; Φτιάχνεις παιχνίδια; Ο φίλος σου, Τομας - Αγαπητέ Τόμας, όλα τα παιχνίδια φτιάχνονται στην Κίνα. Έχω ένα διαμέρισμα στο Λας Βέγκας όπου περνάω τον καιρό μου τσιμπώντας τον πισινό από τις σερβιτόρες και χάνοντας λεφτά στα ζάρια. Και μία κωλομέρα το χρόνο στέλνω δώρα σε όλα εσάς τα μικρά μαλακισμένα.
Αγαπημένε μου Άγιε, άφησα γάλα και μπισκότα για σένα κάτω από το δέντρο και καρότα για τους ταράνδους σου στην πίσω πόρτα. Με αγάπη από τη φίλη σου, Σούζαν -Το γάλα μου φέρνει κόψιμο και τα καρότα κανουν τους ταράνδους μου να κλάνουν στο πρόσωπό μου!Θες να είσαι καλή για τον Άγιο; Άσε ένα μπουκάλι Τζόνι και ένα Τομπλερόν και πες στη μαμά σου να με περιμένει!

Αγαπημένε μου Άγιε, ήμουν καλό κορίτσι όλο το χρόνο και το μόνο πράγμα που ζητώ είναι ειρήνη και χαρά στον κόσμο για όλους! Με αγάπη, Σάρα -Οι γονείς σου κάπνιζαν χόρτο όταν σε συνέλαβαν, έτσι δεν είναι;

Αγαπημένε Άγιε Βασίλη, μας βλέπεις όταν κοιμόμαστε, ξέρεις πραγματικά πότε είμαστε ξύπνιοι, όπως λέει το τραγούδι; Η φίλη σου, Τζέσικα -Μα είσαι πραγματικά τόσο ηλίθια;Εύχομαι ο τάρανδός μου να μπει μέσα από το παράθυρό σου και να ταρακουνήσει τους γονείς σου αφού έκαναν ένα τόσο ηλίθιο παιδί. Δε θα περάσω από το σπίτι σου!

Θα ιθελα ένα ορέο πεχνήδοι δειαστιμάνθροπω για τα Χροιστούγαινα. Οίμουν καλώ παιδί ώλο το χρώνω. Ο φίλος σου, Μπίλυ - Αγαπητέ Μπίλι, καλή ορθογραφία! Πας για καριέρα στα απορριματοφόρα. Τι θα έλεγες να σου στείλω ένα κωλολεξικό, μπας και μάθεις να γράφεις και να διαβάζεις; Θα δώσω στο μεγάλο σου αδερφό τον διαστημάνθρωπο, τουλάχιστον αυτός ξέρει να γράφει! ΥΓ: Πες στη μαμά σου να αρχίσει να σε αποκαλεί 'Ανθρωπο της Βροχής'





Αγαπημένε Άγιε, θα ήθελα ένα καινούργιο ποδήλατο, ένα πλέιστέισον, ένα τρενάκι, μερικά G.I Joe, ένα σκύλο, ένα πόνι και ένα ταμπούρλο. Με αγάπη, Φράνσις - Θα σου πω τι θα γίνει, θα σου στείλω ένα εισιτήριο για ένα ταξιδάκι στο Βόρειο Πόλο, ώστε όταν έρθεις εκεί να σου λογικέψω το μαλακισμένο κεφάλι σου. Μα καλά, ποιος αλήθεια ονομάζει το παιδί του 'Φράνσις'; Σίγουρα είσαι γκέι. Θα σου στείλω το άλμπουμ των Village People τελικά!




Το κακό πνεύμα των Χριστουγέννων έχει και το περισσότερο χιούμορ. Δε βαρεθήκατε την ηλιθιότητα; Merry Christmas and a Happy New Year!!!



26 σχόλια:

fresco είπε...

τέλειο!!!! :-D :-D :-D :-D :-D

φαντάσου τώρα να έστελνε όντως τέτοιες απαντήσεις ο Αϊ-Βασίλης!!!

(...αν και κάτι παρόμοιο νομίζω πως έγινε στα ταχυδρομεία του Καναδά, με κάποιον από τους υπαλλήλους που έστελνε τέτοιου τύπου απαντήσεις σε γράμματο προς τον Άγιο...)

byeeeeeeee!

Κορκόδειλας είπε...

χαχαχα

πολυ καλο..καιρο ειχα να γελασω τοοοσο.

καλες γιορτες να εχεις κι εσυ.

ele είπε...

fresco@ Αν και χάνει στη μετάφραση λιγάκι!!!Καλές γιορτές!

κορκόδειλας@ Χαίρομαι που σας άρεσε...καλά να περάσεις!

www.katagelies.gr/katagelies/ είπε...

Αναζήτηση δότων Αιμοπεταλίων για 6χρονο αγοράκι με οξεία Λευχαιμία
ANΑΖΗΤΗΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΒ+

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ 6 ΕΤΩΝ
ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.

ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ
ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ).

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό)

(2310 993506 & 2310 993944)

Αναδημοσιεύστε το όσοι μπορείτε

Ανώνυμος είπε...

Καλοοοοοο.....Πολυ καλοοοοοο.
Πολυ ωραιο το blog.Καλες γιορτες.

Βλαμμενος είπε...

μεσα στο πνευμα των ημερων...τι να σου κανει και αυτος ο Αγιος...τοσα κουλα που ακουει...

Καλα Χριστουγεννα!!!!

Zealot Ape είπε...

-dear Santa...
-SHUT UP!

ele είπε...

βλαμμένος@ merry christmas u2!!!

zealot~ape@ ...shut your mouth u little bastard!
χιχι

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ότι καλύτερο έχω διαβάσει αυτές τις μέρες!!!!

Καλές Γιορτές!

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Πολύ καλό..

ele είπε...

pavlos@ ifigeneia@ Καλές γιορτές παιδιά!!!!

fresco είπε...

ele,

εγώ ούτως ή άλλως το διάβασα στα αγγλικά...όντως χάνει στη μετάφραση...

byeeeeeeee ;-)

Ανώνυμος είπε...

Χαχα... είσαι φοβερή!! Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει αυτές τις μέρες!! Χρόνια πολλάααααα

If...ιγένεια είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία και αγάπη!

ele είπε...

laxanaki@ καλή χρονιά να έχουμε και πάντα με χιούμορ!

maria λεμονατη! είπε...

εχεις δει το γαλλικο εργο: papa noel est une ordure;
μεταφραζεται οπως ο τιτλος του ποστ σου
πολυ γελιο!

bibas είπε...

Χρόνια πολλά Έλε και καλή Χρονιά, να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!!!!!!!

Skouliki είπε...

καλη χρονιααααααααααααααααα


οεο

ele είπε...

maria λεμονάτη@ δεν το έχω δει, αλλά αν είναι όντως όσο καλή όσο υπόσχεσαι, γιατί όχι! καλή χρονιά!

ele είπε...

skouliki, bibas@ Happy New Year!!!!

Manolog3 είπε...

Καλη Χρονια ele με οτι συνεπαγεται με αυτο!!! ;)

Την καλησπερα μου!! :)

ele είπε...

manolog3@ kali xronia me 'alithinous' agious vasilides!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλή χρονιά, εύχομαι. Ό,τι επιθυμείς.

KitsosMitsos είπε...

Πού είναι οι ομελέτες; Οέο;

Zealot Ape είπε...

ΆΝΤΕ ΛΕΜΕ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΤΗ ΕΦΤΑΣΕ, ΦΤΑΝΕΙ!!!

Skouliki είπε...

χρονια πολλα και απο δω

και εγω δεν ειμαι φαν του βασιλακη