Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Η εκδίκηση του προφιτερόλ!



… Ήταν Σεπτέμβρης. Όλα ξεκίνησαν όταν θέλησα να φύγω από την παλιοφυλλάδα στην οποία δούλευα. Ναι είμαι συντάκτρια. Ναι, είμαι δημοσιογράφος. Το ομολογώ! Και αμαρτία ουκ έχω. Ή μάλλον, έχω. Επειδή δεν έδωσα πέντε μούντζες τόσον καιρό που εργαζόμουν εκεί. Μιάμιση ώρα να πάω στη δουλειά, μιάμιση να γυρίσω στο σπίτι. Να παριστάνω τη συντάκτρια, την γραμματέα (περικοπές βλέπεις για να …ανταπεξέλθει η επιχείρηση που νοιάζεται για τα στελέχη της! Ναι, πως, στελέχη με 750 το μήνα και να λέμε και ευχαριστώ.), αλλά και την καθαρίστρια τουαλέτας (περικοπές Μέρος 2ο , η Φιλιππινέζα της γειτονιάς σας εύχεται Καλό Πάσχα, ζήτω η χλωρίνη και το Detol!).

Πριν την αποφράδα εκείνη ημέρα της αποχώρησής μου (απόλυσης πείτε και είστε μέσα), έψαχνα απεγνωσμένα να βρω άλλη δουλειά, σε άλλο μέσο. Η μοίρα με έσπρωξε στα σκαλοπάτια ταξιδιωτικού περιοδικού, όπου ο κύριος εκδότης και μεγαλοδημοσιογράφος με καλωσόρισε λέγοντάς μου, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι ναι μεν έχω προοπτικές, αλλά τα κείμενά μου είναι για πέταμα. Και αν ήθελα, να εργαζόμουν με λιγότερα χρήματα σε ένα …γνωστό περιοδικό, παρά για περισσότερα σε μία άγνωστη εφημερίδα (αυτή στην οποία ήδη εργαζόμουν δηλαδή). Πόσα λιγότερα από 750 ευρωπουλάκια κύριε Τάδε μου; Και καλά, εσάς δεν σας ‘γοήτευσαν’ ούτε στο ελάχιστο τα κείμενα τα οποία σας έδειξα στη συνέντευξη. Γιατί όμως μου προτείνετε εμμέσως πλην σαφώς δουλειά; Μήπως επειδή θέλετε κορόιδα να δουλεύουν για εσάς και να γράφουν ολόκληρο το περιοδικό σας, γιατί εσείς μόνο με το editorial ασχολείστε;

Πίσω στα δικά μας όμως… Χρόνος: Αρχές Οκτώβρη. Η εργασία στη δουλειά μου συνεχιζόταν και ξαφνικά (αφού χώρισε με το γκομενάκι και επέστρεψε στον παλιό ξινό του εαυτό) ο κύριος εκδότης μου αποφάσισε ότι έπρεπε ντε και καλά να κάνω δυο δουλειές, χωρίς ωράριο βεβαίως βεβαίως (με ώρα προσέλευσης όποια ήθελε εκείνος και ώρα για να με δει το σπίτι μου άγνωστη με βάρκα την ελπίδα πως θα βρω ανοιχτό το μετρό). Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, μετά από έναν πόλεμο νεύρων, πήρα των ομματιών μου και έφυγα.

Μέσα Δεκέμβρη… Οι καιροί είναι δύσκολοι, εργασία – και χαρά- πουθενά, τα έξοδα έτρεχαν, άνοιξα Χρυσή Ευκαιρία και βρήκα δουλειά σε ζαχαροπλαστείο. Εκτός από τα 800 το μήνα μετά από τρελή ορθοστασία, κούραση και μηδενικό αυτοσεβασμό (γιατί, πώς να έχεις αυτοσεβασμό μετά από τόσα χρόνια σπουδών και δουλειάς, εργαζόμενη ως πωλήτρια για άγνωστο πόσο και η πιο συχνή ατάκα που χρησιμοποιείς είναι : «1, 200…να το αφήσω;»)

Το άγχος για το μέλλον καραδοκούσε και έκανε την εμφάνισή του με τη μορφή ενός προφιτερόλ. Οικογενειακού μεγέθους! Γιατί τελικά το μέγεθος μετράει. Έτσι λένε τουλάχιστον. Το άγχος όμως έπαιρνε διαστάσεις προφιτερόλ για πρώτη θέση στο βιβλίο Γκίνες. «Σε πόσον καιρό θα βρω πάλι δουλειά; Θα χάσω και τις λίγες γνωριμίες που έχω με δυο τρεις συναδέλφους – οι οποίοι φυσικά τραβάνε πάνω κάτω το ίδιο λούκι με το δικό μου». Το άγχος είναι αδυσώπητο. Αμείλικτο. Και μεταμορφώνεται διαρκώς. Αυτή τη φορά πήρε το σχήμα ενός μπακλαβά. Χθες μεταμορφώθηκε σε τρία μακαρόν κρέμας και σήμερα σε αμυγδαλωτό. Το άγχος και η ζυγαριά έγιναν σύμμαχοι. Το άγχος μου τελικά είναι ελαφρύτερο από εμένα. Μόλις ανακάλυψα ότι πήρα 4 κιλά και αν συνεχίσω έτσι, σε λίγο καιρό δε θα με χωράει ολόκληρο το εργαστήρι ζαχαροπλαστικής.

Έτσι αποφάσισα να πάρω διαζύγιο και από το άγχος και από τα θεσπέσια κατά τα άλλα desserts του ζαχαροπλαστείου, όπου δουλεύω. Σε αυτή μου την απόφαση με βοήθησε μια φίλη μου, η οποία μου έγραψε σε ένα της μήνυμα: dont worry, feeling stressedis dessertsbackwards!

….Και τότε άρχισε η δίαιτα της λαχανόσουπας.

16 σχόλια:

fresco είπε...

ποιο προφιτερόλ βρε;!

από το blog μου πέρασες να δεις τις ΣΕ ετοίμασα; μπες και πες ΜΕ αν ΣΕ αρέσει!!!

τρέχαααααααααααααααααααα!!!

KitsosMitsos είπε...

Να σου πω την αλήθεια; Μέχρι στιγμής, όλα σωστά μου φαίνονται όσα έκανες. Σωστά και λογικά.
Καλό νέο ξεκίνημα εύχομαι!
Φιλιά

ele είπε...

@fresco

πέρασα από το blog σου καλό μου! ήταν νοστιμη η συνταγή ομολογουμένως!

@KitsosMitsos

Σε ευχαριστώ πολύ! Μία από τις αιτίες της εξαφάνισής μου απ' ότι κατάλαβες. Υπομονή και λαχανόσουπα να υπάρχει και όλα γίνονται. Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

αυτό το τελευταίο με σόκαρε. δε μου χες πει ότι είχες πάρει τέσσερα κιλά!

ele είπε...

@ Ανώνυμος

Ξέρω ποιος είσαι βρωμοσαλίγκαρο! όταν εκμεταλλεύεσαι με ποικίλους τρόπους το αλαβάστρινο κορμί μου και θωπεύεις τους καλοσμιλεμένους μου γλουτούς, τότε δεν σε πειράζει δηλαδή που πήρα δυο τρια τέσσερα κιλά παραπάνω; Φτου σου σκουλίκι!!! ή μάλλον, γουρούνι!!!!!!!

tzonakos είπε...

Kατ'αρχήν καλημέρα και καλώς επέστρεψες.
Εχεις εγκαταλείψει προσπάθειες να εργαστείς ξανα πάνω στο αντικείμενό σου ;
Τι γίνεται στον χώρο της δημοσιογραφίας, τα πράγματα πάντα ηταν κάπως ετσι ή τωρα ειναι πιο δύσκολα ;
Να σου ευχηθώ καλή συνέχεια.

ele είπε...

Καλώς σας βρήκα και πάλι!!! δεν εχω εγκαταλείψει τις προσπάθειες. οι προσπάθειες έχουν εγκαταλείψει εμένα μάλλον! συνεχίζω πάντως και ψάχνω. πάντα ήταν δύσκολος ο χώρος. το δυστύχημα όμως είναι ότι στις μέρες μας παντού είναι δύσκολα!
Φιλάκια πολλά@

Ταχυδρόμος! είπε...

Το καλοκαίρι έρχεται, για να ανασκουμπωθούμε..

Σκορπινα είπε...

Αχ!

Λοιπόν έχω να σου πω ότι συμπάσχω συμπάσχω συμπάσχω!
Και υποφέρω και επαυξάνω και όλα μαζί!

Κινούμαστε περίπου στον ίδιο χώρο και ζω περίπου τα ίδια εδώ και 3 μήνες...Μόνο που εγώ την είδα νυχτόβια σερβιτόρα - μπαργούμαν για να επιβιώσω.
Αποτέλεσμα?
5 κιλά σε 2 μήνες.
όχι από τα γλυκά, μα από τα ποτά!
Και είναι και χειρότερο γιατί τουλάχιστον από τα γλυκά έχεις να πεις ότι το ένιωσες κιόλας!Το φχαριστιέσαι!
Ενώ με τα ποτα?Τσουπ, τσουπ πάνε κάτω τα σφηνάκια και έρχονται και προσγειόνονται στα ψωμάκια...:PPP

Όσο για τη λαχανόσουπα, δεν λειτουργει, την έχω δοκιμάσει παλιότερα...Βλακεία σκέτη.όταν θα τελειώσεις θα πάρεις τα διπλά από τη στέρηση!
:P


Φιλί γυκό!
Και μην ξεχάσεις τα φώτα σου το άλλο Σάββατο!

If...ιγένεια είπε...

Εχω κανει τοσα επαγγελματα που δεν με αγχωνει πια η κατασταση.. ;p Ελπιζω ομως, να βρεις αυτο που ακριβως θελεις..

Skouliki είπε...

εγω σοκολατα δεν τρωω
σε σοκαρα ε
χιχι

φιλια

ele είπε...

@ταχυδρομοοος

τι υποννοείς δηλαδή; ότι πρέπει να αρχίσουμε διαίτα; Ε;Ε;Ε;

@σκορπίνα

σκορπίνα μου κ γω με τη σειρά μου σε νιώθω. γιατί εκτός από το ζαχαροπλαστείο, δουλεύω και σε μπαράκι. το ποτό τελικά είναι χειρότερο από το προφιτερόλ! φιλιά γλυκά!

@if...ιγένεια

το ίδιο επιθυμώ κ δια υμάς! άστα βράστα!thanks κοριτσάκι!

@skouliki

η σοκολάτα μπορεί να μη σου αρέσει, έχει όμως κάτι τάρτες που κ άγιο κολάζουν! χιχιχιχι!

Manolog3 είπε...

Κοιτα αμα το προφιτερολ ειναι απο το "Ανδριας" λεει πολυ!! :D

Μη μασας το καλο πραγμα αργει να γινει/ερθει!!

Την καλημερα μου :)

Skouliki είπε...

elaaaaaaaaaaa edo

http://keeponblogging.forumotion.com

ele είπε...

@ manolog3

τι ειναι αυτό; ο σπόνσορας? χιχιχι! έρχεται καλοκαίρι. θα το ρίξουμε στα παγωτίνια μου φαίνεται. να σαι καλά παιδάκι!!!φιλιά!

@ skouliki

είσαι και moderator τώρα; χαχαχααχα! τα σέβη μου παλιοworm!

Ανώνυμος είπε...

Γράψε μας σε παρακαλώ για το Γολγοθά της συνέντευξής σου με τον Δούση